Erhvervskunde

absolut-multi-trust1_dk

CVR-DKSkat.dk

 

 

 

Har du en momsregistreret virksomhed med et gyldigt CVR-/SE-momsnummer,
kan du med fordel købe uden tysk moms hos os!

 

Er din virksomhed godkendt med et gyldigt CVR-/SE-momsnummer hos Skat, kan varerne faktureres uden tysk moms til din virksomhed.

Forudsætning for køb uden moms hos os er, at din virksomhed har et gyldigt CVR-/SE-momsnummer ifølge Skat i Danmark.
Betaling af dine varer skal også ske fra din virksomhed til os, dvs. at du IKKE kan købe kontant hos os, når det er momsfrit.

Sammen med din faktura modtager du en “Gelangensbestätigung / Modtagelsesbekræftelse” hvorpå du skal bekræfte overfor de tyske skatte myndigheder at du har importeret varerne til Danmark. Den skal udfyldes med den dato hvor du modtog varen samt din underskrift og dit navn i blokbogstaver.
Modtager vi ikke denne retur senest 7 dage efter at du har modtaget dine varer, opkræves du både den tyske og danske moms og bliver registreret hos Skat i Danmark.

 

1.    Vælg de varer og antal du ønsker at bestille.

2.    “Tilføj til kurv”.

3.    Når du er færdig med din bestilling, klik foroven til højre på “Indkøbskurven”.

4.    I “Bestillingsoversigten” ser du hvad du har bestilt.
Du har altid mulighed for at ændre eller tilføje varer imens du shopper, varerne i indkøbskurven ændres ikke, med mindre du selv tilføjer eller sletter dem.

5.    Afhentning af dine varer.
Hvis du ikke kender en fragtmand/transportør eller selv afhenter dine varer, kan du klikke her på Transport/Fragt, hvor vi henviser til forskellige fragt-/transportfirmaer, som du er velkommen til at bruge. Når det er B2B, må vi gerne hjælpe dig med fragten og finde den rette fragtmand/speditør.

6.    Klik herefter igen foroven til højre på “Indkøbskurven”.

7.    Klik herefter på “Gå til bestilling”.

8.    Indtast dit privatnavn, firmanavn, CVR-nr., adresse, telefonnr., emailadresse mv..

9.    “Vælg din afhentningsmetode”.
I rullemenuen “Vælg afhentningsmetode” klikker du på hvordan eller med hvem dine varer afhentes. Hvis du har valgt selvafhentning eller egen fragtmand, skriver du i feltet nedenunder hvornår du henter dine varer eller hvilken fragtmand/speditør der afhenter og med angivelse hvornår dine varer afhentes.

10.    “Vælg betalingsmetoden”.

Varerne frigives når vi har modtaget din indbetaling. Du modtager en bekæftelse både på din email og din mobil, at vi har modtaget din betaling og har du valgt en fragtmand/speditør, får denne også besked om din indbetaling og at dine varer kan afhentes.

11.    Afslut ved at klikke på “Afgiv ordren”.
Du modtager “Gelangensbestätigung / Modtagelsesbekræftelse” samt en faktura snarest efter afgivelsen af ordren på din email. Du skal bruge fakturanummeret til både din indbetaling og til din fragtmand/speditør, da vi styrer alt via dit fakturanummer.

 

Indtaster du dit CVR.nr. forkert, kan vi ikke oprette ordren.

Indtaster du din emailadresse forkert, modtager du ingen ordrebekræftelse ej hellere en faktura.

Hvis du har brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os via telefon eller email.

Telefon: +45 3698 7222
Email: info@absolut-traepiller.dk

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background